Mikor nem érvényesíthető a jótállási igény?

  • a hiba nem rendeltetésszerű használat, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás vagy szállítás, nem megfelelő üzemeltetési körülmények (pl. feszültségingadozás), külső erőszak vagy egyéb a vásárlás után keletkezett ok miatt következett be.
  • a gyártó által előírt rendszeres ellenőrzéseket és karbantartásokat elmulasztották.
  • a keletkezett meghibásodások normál elhasználódásnak vagy üzemszerű kopásnak tulajdoníthatók
  • a keletkezett meghibásodások nem eredeti vagy a készülék gyártója által jóvá nem  hagyott segéd- és kellékanyagok, tisztítószerek használata miatt következett be.
  • a terméket a WebMaxx Stúdió Kft. szervizén kívül más szerviz, illetve személy megbontotta.


Kérjük tehát, hogy figyelmesen olvassa át a termék mellé adott jótállási jegyet, mert a fenti esetekben a javítás költsége a vásárlót terheli!

A WebMaxx Stúdió Kft. semmiképpen nem tehető felelőssé, ha a gyártó a fent megjelölt okokból kifolyóan visszautasítja a garancia érvényesítését.