Barion Pixel

Weboldalunk sütiket (cookie-kat) használ annak érdekében, hogy megkönnyítsük a navigációt az oldalon, javíthassuk az felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk látogatóinknak. Garantáljuk adataid védelmét és azok bizalmas kezelését.
A cookie-k segítenek abban, hogy kifejezetten a Te érdeklődési körödnek megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban.

Az „értettem, elfogadom” gombra kattintva hozzájárulsz az összes cookie használatához, vagy igény szerint kezelheted őket a „beállítások” panelen.

További részletekért olvasd el az adatkezelési tájékoztatót.

HELP-DESK

Help-desk

Végfelhasználóink számára a nálunk vásárolt eszközökhöz 90 napig - a készülék jellegétől függően - ingyenes támogatást biztosítunk.

Vállalatunk a lent felsorolt témákon túl, valamint a 90 nap lejárta után sem hagyja magára ügyfeleit! Szervizünkben jótállási idő alatt és jótállási időn túl is vállaljuk vonalkódtechnikai készülékek (címkenyomtató, vonalkódolvasó, adatgyűjtő, stb.) szervizelését és karbantartását!

Amennyiben az ingyenes help-desk szolgáltatásunk tartalmától eltérő jellegű probléma megoldásában szeretné igénybe venni szervizünk segítségét, azt a mindenkori szervizes óradíjon tudjuk vállalni. Erről további információt a szerviz menüpontban talál.

A leggyakrabban felmerülő problémákra videótárunkban talál megoldást

Ingyenes Help-Desk szolgáltatásunk tartalma

Az ingyenes Help-Desk szolgálatás előzetes időpontfoglalás alapján lehetséges és az alábbi problémákban, beállításokban segítünk.

Címkenyomtató

  • Driver telepítés (Hálózati beállítását nem tartalmazza)
  • Címketervező szoftver telepítési segítség (címketerv elkészítését nem tartalmazza)
  • Címkenyomtató kalibráció
  • Etikett címke és festékszalag konfiguráció beállítása

Vonalkódolvasó

  • 0-Ö probléma megoldás (magyar billentyűzethez állítás)
  • Auto-Enter küldés olvasás után

Plasztik kártya nyomtató

  • Driver telepítés (Hálózati beállítását nem tartalmazza)
  • Plasztik kártya tervező szoftver telepítés (a konkrét kártyatervezést nem tartalmazza)

Blokknyomtató

  • Driver telepítés (Hálózati beállítását nem tartalmazza)

Adatgyűjtő, ipari tablet

  • Auto-Enter küldés olvasás után

Szoftverek

  • Aktiválás (további beállítást, oktatást nem tartalmazza)

Ingyenes Help-Desk igénybevétele:

A szolgáltatás kizárólag az alábbi űrlap kitöltésével igényelhető. A megadott infromációk alapján szervizünk a lehető legrövidebb időn belül segítséget nyújt!

Tartalomhoz tartozó címkék: Címkenyomtató